Klantenservice

Geen resultaten gevonden

Aanleg / Techniek

  • Alles bekijken
    • Mag ik zelf bepalen waar het aansluitpunt komt?

      We kiezen in overleg met jou het meest logische punt om aan te sluiten. Tijdens de schouwing door onze aannemer kun je je wensen kenbaar maken.

    • Heb ik nieuwe kabels of hardware in huis nodig?

      ViberQ legt de aansluiting in de meterkast. Daar komt het modem van je provider. Als de provider komt om je aansluiting te activeren dan kunnen ze alles vertellen over de verbindingen en de apparatuur in je huis. In principe kun je je bestaande internetkabels en Wifi-router aansluiten op het nieuwe modem.

    • Wanneer word ik aangesloten?

      Gemiddeld sluiten wij een jaar na de bekendmaking aan, maar het liefst natuurlijk veel eerder! Kijk op de projectpagina van jouw gebied wat de voortgang is.

    • Krijgt iedereen glasvezel?

      ViberQ sluit je aan. Op glasvezel. Dat is wat we hebben, dat is wat we doen. Dus komt jouw adres positief uit de postcodecheck, dan sluiten wij je aan. Op glasvezel.

    • Kan ik meerdere aansluitingen krijgen?

      In de basis krijgt iedereen één aansluiting per adres, mits je adres door de postcodecheck komt. Afhankelijk van de situatie op jouw adres kunnen er meerdere aansluitingen gerealiseerd worden. Neem contact met ons op voor een maatwerk oplossing.

       

Aanmelden

Algemeen

  • Wat is glasvezel eigenlijk?

    Glasvezel is een flinterdunne glazen vezel, zo dun als een haar. Met de snelheid van het licht wordt informatie verzonden door deze flinterdunne kabels. Laserlicht zorgt voor de uitwisseling van data. Met glasvezel kun je snel internetten, bellen en televisie kijken en ben je klaar voor de toekomst.

  • Wat zijn de voordelen van glasvezel?

    Glasvezel internetverbindingen zijn betrouwbaar en stabiel. Ze maken snel downloaden en uploaden mogelijk. Kijk ook op onze pagina over de voordelen van glasvezel!

  • Waarom is glasvezel zo belangrijk?

    Met een snelle internetverbinding via glasvezel ben je klaar voor de toekomst. Steeds meer zaken, onder anderen rondom gezondheidszorg, het onderwijs en de overheid worden online geregeld. We versturen en ontvangen steeds grotere hoeveelheden data, werken steeds vaker in de Cloud en we willen steeds beter beeld en geluid. Met glasvezel kan dit allemaal. Kijk ook op onze pagina over de voordelen van glasvezel!

  • Alles bekijken
    • Hoe snel is glasvezel?

      Glasvezel kan een oneindige stroom van informatie tegelijkertijd verwerken. De snelheid die bij jou past kies je bij de provider van jouw keuze. Welke provider je ook kiest, de aansluiting kan het aan!

    • Ik gebruik weinig internet, heeft glasvezel ook voordelen voor mij?

      Om klaar te zijn voor een toekomst waarin het gebruik van internet toe zal nemen, kan het ook voor jou interessant zijn om nu te kiezen voor een glasvezelverbinding. Ook voor TV kijken, radio luisteren en telefoneren bieden onze providers via glasvezel aantrekkelijke pakketten.
      Een woning met glasvezel is bij verkoop vaak aantrekkelijker dan een woning zonder snelle internetverbinding.

    • Is glasvezel ook geschikt voor zakelijk gebruik?

      Glasvezel internetverbindingen zijn bij uitstek geschikt voor zakelijk gebruik. Helemaal in combinatie met een zakelijke provider. Je kunt dan extra services afsluiten die passen bij je bedrijfsvoering. Klik hier voor meer informatie

Diensten / Providers

  • Alles bekijken
    • Wanneer moet ik mijn huidige abonnement opzeggen?

      Ongeveer twee maanden voor de aansluiting krijg je bericht van ons. Op dat moment moet je een keuze voor een provider op ons netwerk gemaakt hebben. Dit zou ook het moment kunnen zijn dat je je huidige abonnement bij je huidige provider opzegt. In de Algemene voorwaarden van je huidige provider staat wat de voorwaarden zijn van het opzeggen. Ga je voor veilig dan kun je je oude abonnement natuurlijk ook pas opzeggen als je aangesloten bent. Dit kost je dan wel een maand dubbele abonnementskosten.

       

    • Ben ik verplicht een abonnement af te nemen?

      Nee. Maar als je een aansluiting hebt wil je natuurlijk ook graag gebruik maken van die razendsnelle verbinding!

      Het abonnement gaat pas in vanaf het moment dat ze hun diensten aan jou leveren. Bekijk hier het aanbod van de providers.

Storing / Schade

Antwoord niet gevonden? Neem contact met ons op.

Facebook

Lange reactietijd

E-mail Reactie binnen 2 werkdagen

Snelle reactietijd

Telefoon Ma t/m vr 09:00 - 17:00 uur

Adres

Telefoon

Telefoonnummer: 088 – 011 78 88
Bereikbaar op maandag t/m vrijdag 09.00-17.00 uur.

 

Persvragen? Kom in contact met onze persvoorlichter
via 088 – 011 78 83

 

Adres

Bezoekadres:
De Verbetering 1
9744 DZ Groningen

Postadres:
De Verbetering 1
9744 DZ Groningen